Ağız ve Diş sağlığı

Veteriner Hekimlikte Ağız Ve Diş Sağlığı

Veteriner klinikleri evcil hayvanların tüm sorunları ile ilgilenen adreslerdir. Hastalıklar, acil durumlar, yaralanmalar ve bakım dönemleri ile ilgili yapılması gereken tüm ekipmanları bulundururlar. Kedi, köpek, kuş ve daha pek çok evcil hayvan veterinerler tarafından muayene edilirler. Bu küçük dostlar sadece hastalık durumlarında değil bakım zamanlarında da veteriner ziyaretlerinde bulunurlar.

Ağız ve diş sağlığı her canlı için önemlidir. Veteriner hekimler, evcil hayvanınızın bu konuda düzenli olarak kontrollerini yapmalıdır. Diş, hayati önem taşıyan bir parçadır. Bu nedenle güvenebileceğiniz bir veterineriniz olması çok önemlidir. Edremit Veteriner Kliniği olarak, evcil hayvanlarınızın tüm ağız bakım rutinini severek yürütebiliriz.

Veteriner Kliniklerinde Ağız Ve Diş Kontrolleri Nasıl Yapılır?

Evcil hayvanlarınızın düzenli olarak ağız ve diş sağlığını gözden geçirmeniz önemlidir. Ağız ve diş problemleri önce ağız kokusu ile başlar daha sonra enfeksiyonlara kadar devam eder. Bu süreç içerisinde ilerleyen herhangi bir hastalığa neden olamamak için veteriner kliniklerine danışmakta fayda vardır.

Ağız ve diş enfeksiyonu, diş hastalıkları, çürüme veyahut diş kayıplarında ilaç tedavisi başvurulan ilk yöntemdir. Başarılı olunamaması durumunda ise farklı tedavi yöntemlerine veya en son çekme işlemine başvurulmaktadır.

Veteriner Kliniklerinde Ağız Ve Diş Kontrolleri Acı Verici Olur mu?

Evcil hayvanların dönemsel olarak ağız ve diş problemleri olabilmektedir. Özellikle kedi ve köpeklerin diş enfeksiyonları tahmin edilemeyecek kadar sorun yaratabilmektedir. Bu gibi durumlarda küçük dostunuzun henüz hastalığa fırsat vermeden gözden geçirilmesi gerekmektedir.

Evcil hayvanların ağız ve diş sağlığı kontrollerinde herhangi bir acı duymamaları için özel teknikler kullanılmaktadır. Bu sayede acı çekmeden rahatlıkla süreci tamamlamaları mümkündür. Önce veteriner muayenesi daha sonra röntgen, film ve kontroller yapılmaktadır. Herhangi bir hastalık tespit edildiğinde tedavi yöntemine başvurulmaktadır.

Veteriner Kliniklerinde Ağız Ve Diş Hastalıkları Nasıl Tedavi Edilir?

Evcil hayvanınız yemek yemekte zorlanıyor, yutkunma problemi yaşıyor, ağzı kokuyor veyahut çiğnemekte sorun yaşıyorsa ağız ve diş problemi olma olasılığı yüksektir. Bu problemin zaman kaybetmeden tedavi edilmesi önemlidir. Bunun için Üsküdar’da veteriner kliniği ararsanız, alternatifleriniz arasında yer almayı dileriz. Küçük misafirlerimizin sorununu önce teşhis eder daha sonra tedavisine başlarız.