Göz ardı edilmemesi gereken Köpek Alerjileri

İnsanlar gibi köpekler de cilt alerjileri, gıda alerjileri ve çevresel kaygılar dahil olmak üzere birçok alerji türüne karşı hassastır. Neyse ki, alerjilerin çoğu kolayca tedavi edilir, ancak köpeklerin çok daha ciddi olabilen akut bir alerji geliştirmesi mümkündür.

Köpek alerjisi semptomlarının farkında olmak, evcil hayvan sahiplerinin tedavi aramasını sağlar. Alerji semptomları ciddi olmasa bile, muhtemelen dört ayaklı aile üyenizi perişan ediyor, bu yüzden onun acısını hafifletmek için bir çözüm bulmak isteyeceksiniz.

KÖPEK ALERJİSİ TÜRLERİ

Köpekler, insanlarla aynı şeylerin çoğuna alerjisi olabilir. Köpek alerjisi türleri şunları içerir:

Deri Deri alerjileri köpeklerde çok yaygındır. Olası nedenler arasında pire, çevre ve belirli gıdalara verilen reaksiyonlar yer alır. Köpeğiniz çok kaşınıyorsa, bir tür alerji olma ihtimali yüksektir. Bazı evcil hayvan sahipleri kaşınmayı küçük bir semptom olarak düşünebilir, ancak yoğun kaşınma cildi kırabilir ve enfeksiyona yol açabilir, bu nedenle kaşınmanın nedenini bulmak önemlidir, böylece düzeltilebilir.

Yiyecekler Köpeklerde gerçek gıda alerjileri nadir görülürken, gıda duyarlılığı çok yaygındır. Burada bahsetmeye değer çünkü gıda duyarlılığı gıda alerjisine çok benzeyebilir ve ilginç bir şekilde tedavi birçok durumda benzer olacaktır.

Veteriner, soruna neden olan yiyecek belirlenene kadar evcil hayvanınızın diyetini sınırlayarak rahatsız edici içeriği daraltmaya çalışabilir. Bu gerçekleştiğinde, tedavi muhtemelen o öğeyi diyetinden çıkarmak kadar kolay olacaktır.

Akut Akut alerjik reaksiyon köpeklerde yaygın değildir, ancak meydana gelir ve yaşamı tehdit edebilirler. Akut köpek alerjisi semptomlarını tanımak, acil tedavi gerekebileceğinden bir zorunluluktur. Olası nedenler arasında böcek ısırıkları, bir aşıya veya ilaca reaksiyon veya şiddetli gıda alerjisi sayılabilir. Köpeğiniz varsa hemen veterinere gidin:

• Nefes almakta güçlük çekiyor gibi görünüyor
  • Anormal kalp ritmi var
  • Yönünü şaşırmış görünüyor veya aşırı yorgunluk veya uyuşukluk sergiliyor

KÖPEK ALERJİSİ BELİRTİLERİ

Kaşıntılı deriden nefes alma zorluğuna kadar, köpek alerjisi semptomları,  ​​​​hafiften şiddetliye doğru çalıştırır.

Semptomlar:

• Kaşıntı
  • kurdeşen
  • Sıcak Noktalar
  • hırıltı
  • Tüy dökülmesi
  • Yüz, kulaklar, dudaklar, göz kapakları veya kulak kapaklarının şişmesi
  • Kırmızı, iltihaplı cilt
  • İshal